En aning blåst?!

Känner mig en aning blåst idag, kan väl bero på vädret som vi fått..det hade tydligen stormat inatt men som vanligt märker inte jag någonting där nere i underjorden ^^ En sak jag dock märkte när jag vakna var att vi hade sjukt kallt i köket bland annat, när jag gick upp för trappan var det som att gå igenom en vägg och sen kom det kalla, men vi hade bara 16 grader så kanske inte så konstigt att jag frös om tårna??

Igår orkade jag inte uppdatera er så mycket, men iaf så hade vi en låång håla, så jag ringde till mamma och kollade om hon ville ha lunch, och det ville hon. Så jag åkte upp på hennes jobb med två sallader (grkisk till henne och kyckling till mig) så satt vi där och mumsa på det! Sen var hon så snäll och sa att jag fick lov att ta bilen tillbaka till skolan så kunde jag köra hem sen, så tog hon bussen, vadå snäll mamma?! <3 Jag körde som sagt tillbaka för min sista lektion, och sedan bar det av hemåt, blev en runda inom city gross, pappa skulle ha snus, men det var nära att han fick sirap (a) haha men sen kände jag att eftersom jag bjudit mamma på lunch så fick jag ju bjuda pappa och Joel på fika, så jag köpte med mig semlor hem till dom och ett vanljhjärta till mig så hade vi lite fika.

Nu sitter jag i vårt vardagsrum framför spisen som pappa tänt, väldigt varmt och skönt! Så vi inväntar Joel från skolan så vi kan fika, sen ska jag och pappa köra en runda. För idag hade jag bara skola mellan kl 9:30-12:30 för vi hade projektarbetes dag, och vi fick jättemycket gjort, skönt!

Nä jag får väl bli lite social till min kära far nu då!

Ha det bra, och blås inte bort!
// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: