Ben & Jerry's

Sitter här nu med lite Ben & Jerry's, kollar på American Pie The Wedding och gör lite ARL läxa :) Har varit på praktik idag också, var väldigt roligt idag, fick lära mi en del nya saker och jag fick även göra en massa olika saker.

Imorgon är det skola igen, och även FREDAG! Blir inte så jättelång dag i skolan ändå, bara till halv två, när vi annars brukar sluta vid kl tre, så det är väldigt positivt! Det blir då en runda till väla efterskolan, måste söka efter alla hjärtans dag present till älskling!

Idag har jag även fått min bikini som jag beställde, och den är verkligen skit snygg, och sitter jättebra, så jag är hur nöjd som helst! Nu återstår bara att betala den, men som sagt nu har jag en bikini till Gran Canaria :)

Nu blir det inte mer skrivande här,


// Frida «3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: