en lördag i augusti

En helt vanlig lördag...näää vänta nu, det är det ju inte alls, för jag är ju ledig :D vilket jag är överlycklig för, har sovit till kl 11 vilket var underbart :) Sen har jag fixat min dator, förra veckan ändrade jag om på mitt rum för att jag fått en ny dator av Alexanders pappa, och sedan kopplade jag in den, men man var tvungen att ha någon sån typ nätverkssändare för att kunna koppla den till bredbandet, så det beställde jag och fick hem i veckan :) Så idag har jag installerat de3tta och sitter nu överlycklig vid min nya dator som är toppenbra (y) 

Förra fredagen började jag bli väldigt förkyld, vilket förvärrades förra helgen väldigt, så jag köpte host medicin i måndags vilket inte har hjälpt, men idag är det nog ändå en av de bättre dagar :) Fast det tråkiga är att pappa jobbar :( Hade ju velat ha honom hemma... 

Iaf så känner jag för att baka kanelbullar idag, så ska nog klä på mig lite och fråga mamma om inte vi kan åka och handla så jag kan baka lite :) gott! Har varit så baksugen hela veckan men inte orkat, så det ska bli kul idag :)


Men nu ska jag dra mig vidare..


// Frida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: