Dag 14: Mina favoritskor

Denna var väldigt lätt! Mina favoritskor är mina svart converse som jag köpte den 29 juni 2010, hade varit väldigt tveksam till converse många år, tills det tillslut blev att jag köpte ett par. Jag hade på mig dom på min uppkörning dagen efetr och den gick ju toppenbra, sedan dess har jag knappt använt några andra skor. Dessa blev nämnligen inte bara min favoritskor utan även mina turskor :) 

Jag har ju såklart använt andra skor också, har köpt 3 par converse till, bla ett par som jag hade på balen och ett annat par som jag hade på studenten, och dessa använder jag ju till vardas också men de svarta är fortfarande favoriterna och kommer nog alltid att vara :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: