studenten närmar sig..

Har inte skrivit på några dagar, jag vet..men jag har inget roligt att berätta..Liksom hur kul är det att veta att jag körde ner till arlöv i måndags och jobbade med madeleine, vi slet som fan! och hur kul är det att veta att jag var i skolan kl 07:20 igår när jag brörjar kl 8? Jag hade matteprov, som jag klarade, sen åkte jag hem till mormor och morfar och åt frukost vilket var väldigt gott!

Idag har det varit praktik, rätt kul faktiskt, men jag längtar efter en låååång helg! Behöver sova och plugga lite och bara ta det lugnt utan att den försvinner i en blinkning..

Nu kollar jag lite one tree hill, dricker te, äter skorpor och har precis skickat in livskunskaps uppgiften vi hade till nästa vecka :) Snart ska jag gå och hämta lite bacon chips och såna fläsksvålar (heter det ens så??) jag tycker i alla fall att det är lite gott, man ska inte äta för många men några stycken går bra :)

Jag ska även göra naturkunskaps uppgiften vi har till fredag även om jag inte fattar så mycket av den ^^ haha men men den måste göras..mamma och pappa hjälpte mig lite innan men de förstod inte mycket mer än jag :/

Men men i alla fall så kom jag på en rolig sak att berätta och det är att jag fick min studentmössa i måndags, och jag är överlycklig, alla bitar verkar falla på plats allt eftersom just nu :) Jag har tyvärr ingen bild på mössan men det kommer sen :)

Nu ska jag forstätta kolla tv..men vi hörs en annan dag och jag lovar att jag ska bli lite roligare

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: