Sunshine

Jaha då vart jag hemma från Mölle, stängde kl 17, det blev lagom. Snackade lite med Alexander, det var meningen att han skulle komma hit idag, men han sov lite länge så det inte blev lönt att han gjorde det :/ Så vi bestämmde att jag ska åka till han imorgon istället och sova där till måndag :) Eller ja..jag åker dit efter att jag har haft öppet i boklådan lite, blir nog inte så många timmar imorgon..

I alla fall så var där ändå en del människor i rörelse idag, fick sålt en hel del och det var mycket blandat, så tiden gick ganska fort. Jag hittade mågna nya kok-/bakböcker jag vill ha och även lite annat smått och gott! Jag satt och skrev lite dokument på datorn som kan behövas i sommar när där kommer nya arbetare, så när jag kom hem så skrev jag ut dem så jag kan fästa i pärmen där imorgon. Sen gjorde jag en sallad till middagen :)

Nu ska jag och Joel gå upp till mamma och pappa för de kallade att maten är färdig så :)

Ha en trevlig kväll!

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: