sunday, i'm in love

Jaa jag är riktigt förälskad, både då självklart i Alexander, men i min studentklänning som jag hämtat idag, fick brev att hämta den i fredags men har inte tagit mig tiden till det förrän idag :) Och jag är såååå nöjd! Så nu är det bara skor och en snygg jeansjacka som saknas, sen är jag redo!

I fredags kom älskling hit, vi hade grillat fläskflié och satt i uterummet och åt, myyyys! Sen kollade vi så ska det låta och skavlan, rätt kul..Men Alexander somnade i soffan, inte lika roligt. Där efter blev det att sova..

Igår vaknade vi ganska sent, kl 10:30, sen blev det lite stressigt med frukost, mamma kollade bilar på blocket och skrev ut lite alternativ, jag satt och fixade film till pappas moster samtidigt som jag sprang med papper till mamma, snackade med pappa, fick Alexander att göra vid sig och gjorde vid mig själv..för vi skulle nämnligen till kristianstad på kalas, så kollade vi på lite bilar på vägen, men det var ingen direkt som "klickade" :/ Sen var det kalas uppe hos pappas kusin, mycket trevligt, och det blev lång kväll, så Alexander fick köra hem eftersom pappa ville ha öl och mamma vin, och sedan när de serverade kaffet så blev jag sugen på baileys :) Men det gick ju bra det med, men det var väldigt dimmit..

Idag så vaknade vi vid kl 10, jag skrev ut lite papper och Alexande mornade sig, sedan vid kl 11 gick vi upp och åt frukost samtidigt som mamma, pappa och farfar fikade ^^ Sen gick vi och gjorde vid oss för att ta en tur till väla :) Jag och mamma sprang i alla klädesaffärer och kollade efter klänningar, men hittade ingen fin..Alexander köpte en bok och pappa hämtade ut Joels klocka som varit på lagning :)
Sen tog vi en tur hem till fam. Landgren, för Joel och mormor var där (Joel ska på prao hos vår moster denna veckan, därför han bor hos mormor nu) Så det blev lite fika och student snack där, sen åkte jag, mamma och pappa hem medans Alexander fick skjuts av mormor och Joel till tåget :)

Pappa hade ju lite bråttom hem eftersom han skulle se hockey på tv.n, så när vi kom hem så hämtade jag mitt brev och lite påsar så åkte jag och mamma och handlade och hämtade ut min klänning..När vi kom hem så testade jag den och den sitter jättebra!!

Det är denna klänningen jag ska ha :)

Nu har vi precis ätit middag, blev varmrökt lax, potatis, romsås och sallad, så j*vla gott!!!! Så det blev lite över som blir lunch till praktiken (a)

Men nu ska jag gå och duscha och sen fortsätta plugga lite :)

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: