scrap

Igår var sista dagen på praktiken innan påsklovet, jag hade rätt roligt faktiskt, fick en del att göra, så jag höll mig sysselsatt :) Efteråt så körde jag och hämtade mamma som vanligt, och sedan tog vi en tur bort till barnenshus och köpte godis och några fins block :) Vi gick även inom scrapbooking affären och bokad upp oss till en nybörjar kurs, ska bli skit roligt, vill verkligen lära mig hur man göra :)

Jag och mamma ska lära oss göra sänt här fint :D

När vi kom hem sen så åt vi, jag hämtade mina studentkläder som kommit, collegetröja med namn, joggingbyxor med namn och en tunika som det står "Too cool for school" på :) Sen kollade jag ett avsnitt one tree hill och därefter somnade jag och klockan var bara lite över 21.. jaja det behövdes nog :)

Idag reste jag mig ur sängen exakt kl 6, jag är sjukt imponerad v mig själv, sen gjorde ajg vid mig och min lilla packning till skolan, sen åt jag och mamma frukost, sen var vi kalra att gå till bussen, och för en gångs skull var vi tidiga ^^ Så när vi gick till bussen så vinkade vi på Rune som varit uppe i boklådan tror jag :) Sen hoppade Linnsan på bussen i höganäs :)

När vi kom till skolan skulle vi skriva nationella svenska b uppsats, jag valde en bra uppgift som var lätt att komma igång med :) jag skrev i ca 1,5-2 timmar, så tog arildsbussen hem och var hemma runt kl 11:15, vilket är sjukt naaajs :) så har hela huset för mig själv nu och ligger i soffan och dricker te, äter lite och kollar one tree hill, förvånade va?? haha men nu ska jag återgå, sen blir det KANSKE lite städning, komihåg att jag sa kanske..

men ha en lysande torsdag de ska jag ha :)

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: