Saturday night

I torsdags var väl sist jag skrev ett inlägg om vi bortser från filmen antar jag.. Och den dagen slutade med att jag färgade håret själv, blev supernöjd. Sen blev det pizza med pappa och joel :)

Igår så var det skolan, redovisning bland annat och vi var väl typ 8 personer..Sen efter redovisningen så stack inprincip alla hem för vi hade lite mer än 2 timmar håla, så jag, linn och mahsa gick och sa till den läraren vi skulle ha att det bara var vi kvar så vi fick en uppgift istället. Jag åkte ner och tog tåget hem till Alexander, fast han var ju inte hemma då, det var bara hans pappa så vi satt och snackade i typ 1,5 timme tills Alexander komoch hämtade oss så vi kunde åka och handla :) Sen efter det så gjorde vi mat, och därefter så åkte vi till Lomma, träffade Mattias, Simon och Fredik. jag och Alexander åt varsin glass, det var väldigt gott med dock kallt då på kvällen :/ Vi kom väl hem runt kl 23:30 och somnade typ direkt :)

Sen idag vaknade jag runt kl 7:20 av att solen stod in genom fönstret och att jag hade lite ont i magen, låg vaken en stund sedan väckte jag Alexander (jag vet det låter taskigt, men jag kunde inte somna om och det var tråkigt att vara vaken själv)..Vi kollade på tv fram till klockan 9 sedan var han så gullig och gjorde frukost till mig, sen kollade vi lite tv till och sedan stack vi till Burlövs Center, var inne på Rusta, barnenshus och sedan i lite andra vanliga affärer..Blev lite handlat till påskäggen, två nya nagellack och lite annat smått :) VI fikade även lite, jag åt pannkakor och älsklingen min åt någon macka :) Sen åkte vi hem för han skulle spela lite, sedan efter det så träffade vi Lena och Lasse, åt middag hemma hos dom och passade Zackarias den busugen i typ 1,5 timme..Sedan blev det iväg till bion :)

Nu är vi typ precis hemkomna och ska lägga oss och kolla lite film och äta Ben & Jerry's, gott!!
Ni får ha en fortsatt trevligt lördagkväll för det ska jag ha!

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: