Saturday and the stars are falling

Jaha då var vi mitt uppe i helgen, fredagen bara försvann..Jag var i skolan från kl 8-15 , fick reda på att Nur väntar en liten söt pojke :) är glad för din skull hjärtat!! Sen efter skolan körde jag och hämtade Joel hos mormor och morfar där morfar hade gjort en otroligt god middag, det tackar jag för! Sen körde jag och Joel och hämtade mamma på jobbet, och vi tre tog en tur till väla, Joel fick ett par nya byxor, en skjorta och en tröja (tror jag) och just det..ett par nya skor också :) Sen köpte jag två nya bh:ar, en tröja och två nagellack, ett himmelskblått med lite glitter i och ett ljuslila med lite glitter i, as häftiga :D

På kvällen blev det one tree hill, måla naglarna, te och sedan Så ska det låta och därefter kollade vi på The Grown Ups :) Den är rätt roligt den filmen ^^ haha, men sen var vi alla rätt så trötta så det blev sängen...

Idag så gick jag upp vid kl 10, åt frukost i uterummet, gjorde melodikrysset med mamma och pappa, och nu ska jag göra vid mig för att åka och öppna boklådan någon timme :) Sen kanske Alexander kommer hit, får se :) Under tiden jag är där så ska jag i alla fall göra läxor och sen kanske det blir ett o annat one tree hill avsnitt (a) Men men vi får se :) Nu ska jag gå upp och göra lite te som jag kan ha med mig, och även lite fika, det behövs alltid :)

Ha en solig lördag alla, det ska jag ha :)

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: