Monday morning

Jaha nu sitter jag här och äter lite frukost, ska snart göra vid mig det sista innan Lena och lasse kommer och hämtar mig, ska ju jobba idag :) Ska faktiskt bli rätt roligt, och sedan så behöver jag pengar just nu ^^

Igår så vaknade jag och älskling kl 11, vi åt frukost, kolalde film, duschade sedan åkte vi till XXXLutz kolalde lite där, åt lunch, sedan blev det en tur till IKEA där det blev nya kuddar bland annat :) Därefter hjälpte vi Madeleine med ett skrivbord, sen kom vi hem så blev det mat och film igen, rätt najs söndag :) Klockan 21:30 gick proppen i Alexanders rum och köket så då fick vi köra iväg och handla, ajja det var rätt roligt ^^

men nu måste jag snart springa, vi höra ikväll :)
// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: