Leggins 100 kr/st stl s/m

Jag har två par leggins här fast jag kallar det mer jeans leggins, men de finns att köpa på Only och Vero Moda vad jag vet. Och jag har en jättesöt pojkvän som köpte två par såna till mig, bara det att jag tycker att de är lite korta i benen och vill inte ha dem för det. Han har slarvat bort kvittot och kan inte lämna tillbaka dem, så jag undrar om det är någon av er där ute som skulle vilja köpa dom.. Det är ett par marinblåa och ett par gröna, båda i storlek s/m och han vill ha 100 kr/st för dom. De kostar 179,95 i butiken.

Byxorna är endast testade, alltså aldrig riktigt använda och prislapparna sitter fortfarande på.



Är det någon av er som är intresserad så maila antingen till [email protected] eller till [email protected]
Eller om det är så att ni går i min klass eller liknande så kan ni ju säga till mig där :)


// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: