If it makes you happy

Just nu sitter jag, Linn, Astrit, Samir & Almir + några ettor tror jag det är inne i det så kallade "uppehållsrummet"..det finns 4 soffor ett bord och några stolar.. Men i alla fall så kollar Samir på OC, Almir vet jag inte vad han gör, Astrit och Linn kollar på olika klipp tror jag och jag själv har precis kollat slutet på söndagens avsnitt av "Brottet & Straffet" eller vad den heter..Vi har i alla fall håla i typ 30 minuter till, har haft matte kl 8 och sen efter hålan börjar resten av klassen, då har vi religion på svenska lektionen, hade svenska på religionen igår så..

Idag så är det lite tråkigt väder om man jämnför med gårdagens väder som var underbart :) Jag var ute och gick en runda med mamma på kvällen, såg då en igelkott :D så söt den var, men jag var såklart alldeles för seg för att komma på att jag skulle ta kort på den, så det blev inget bra..men men det var ett vårtecken tycker jag i alla fall :)

Det är ju sista veckan i skolan nu innan påsklovet, vilket är grymt skönt, har två arbeten till fredag men jag tror bara att jag gör det ena, för det andra var frivilligt så, haha. Har bara praktik en dag denna veckan också, vilket också är grymt skönt, fast på tordsag så är det svenska nationella uppsatsen på 5 timmar vilket känns lite segt..Men men ..vad hittar alla ni andra på idag egentligen? ja en del av er har det kanske så bra att ni ligger hemma i sängen fortfarande, det skulle verkligen jag också vilja göra, är riktigt trött idag, och tydligen är min kära pojkvän det också..

Min bror är hemma idag också, han är sjuk, men hoppas att han blir frisk snart, haha. På lovet så ska jag jobba varje dag förutom annandagpåsk då jag faktiskt är ledig jag med, men det blir ju gött med pengar kan man säga.. haha Joel kanske får jobba någon dag han med om han pallar, sen ska vi träffa familjen landgren en dag i påsk och diskutera studenten, kuuul! :D Och Joel ska förmodligen ner till Alexander och hans pappa och bygga ihop en speldata, det är ju bra när syrran har pojkvän vars pappa är it-tekniker eller vad det heter :)

Men nu ska jag hitta ett uttag till min dator så den kan få behålla sitt liv och slipper att dö, haha ^^ Så nu får ni roa er med något annat ett tag..Btw om  ni är i Allerum av någon anledning så akta er för vargen, den har sprungit dit tydligen..

// Frida <3


Där inne i buskarna ser ni den lilla söta igelkotten :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: