I am number four


Precis varit och sett denna filmen med min underbara pojkvän. Och jag kan säga att den var sjukt jävla super duper mega bra!! Alltså jag blev lite ledsen när den sluta ju för fasen :o Ville bara se mer, mer och lite mer..
Det är inte många filmer som jag tycker är såhär bra, men alltså denna var en klass för sig! Alltså jag tipsar alla om att se denna, jag vet att jag kommer se den någon gång till både för den är bra, för att hålla mig uppdaterad tills uppföljaren kommer och för att min kära bror inte har sett den :)

Men som sagt, den handlar om en kille som komemr från en annan planet, han och 9 andra ungdomar kom därifrån, han är då nummer fyra. han är jagad av några andra konstiga typer från planeten, och får flytta från stad till stad för att han råkar utmärka sig bland befolkningen..men nu kommer han till en stad han gillar, han får känna på kärleken, han hittar en bra vän, han upptäcker nya krafter och han träffar på en annan som är en av de nio..

Den är verkligen värd att se tycker jag, och om du är tveksam så se den hemma, behövs ju inte gå på bio om du inte tycker om såna filmer annars, men denna tror jag att du kommer att gilla :)

Det var allt om denna filmen!

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: