hard work work

Då var man hemma igen, kom hem igår kväll, åkte med mamma och handlade, åt middag vilket blev grillad kyckling och en god sallad, sedan gick jag typ och la mig..Var riktigt trött efter och tre arbetsdagar på Baldwin Jimek..

Jag trodde att jag skulle sova länge idag, men nejdå! Vaknar kl 7:30 och är jättepigg -.- Tyckte att det var lite tidigt att gå upp och äta frukost så jag satte mig här vid datorn, kollade lite bilar på blocket och letade sedan upp recept på en av Leilas tårtor som hon gjorde i sitt senaste program som såg supergod ut!
Titta så god den verkar! Jag ska verkligen baka den någon dag för det var ingen avanserad tårta :)

Idag blir det att skjutsa Joel till tåget i Helsingborg, han ska ner till Alexander en stund, får se hur länge det blir..Han ska nämnligen bygga en speldata med Alexanders pappa :) Så det ska bli kul för honom ju! Jag ska däremot upp till Mölle och öppna boklådan efteråt och hålla den öppen under dagen :) Nu lyser solen ute ser ajg genom mina fönster så jag hoppas att den kommer fram ännu mer och gör det varmt, så det kommer mycket folk ner i hamnen och att jag slipper frysa :)

Men nu ska jag gå upp och göra mig en god frukost, sedan ska jag väcka Joel så han kan göra sig i ordning och får med sig alla saker han behöver :)

Ha en bra dag, så kanske vi hörs liet senare :)
// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: