Håll i hatten!

Nu är torsdagen snart slut och jag har precis åtit pannkakor som var mycket goda!

Detta är ju då inte mina pannkakor, men de såg ju väldigt goda ut i alla fall ;) Så om ni vill veta hur gott det var med pannkakor idag så kan ni kolla på bilden, och gör den er sugna på pannkakor, då hade ni tyckt om mina :D

Idag var det praktik, jag gjorde inte så mycket, gick mest runt och var social ^^ Men det var kul ändå, det kom en gubbe dit också som har pensionerat sig (tror jag) som ska fylla 65 på måndag, så kom han och bjöd på äppelkaka som var väldans god! Jag slutade vid kl 15:45, körde och hämtade mamma och sedan äkte vi till mormor och hämtade Joel för han ska på badminton idag så..Sen ska de köra iväg med han till mormor och morfar igen efteråt :) Jag ska dock stanna hemma då och göra läxa och kolla lite tv, är så fruktansvärt trött idag..

Har ni hört om de 20 åringarna som är misstänkta för att ha mördat sin gamla lärare?? Jag tycker att det är fruktansvärt, och jag hoppas verkligen inte att det är sant.. Sen i söndags så läste jag om ormen som varit försvunnen i hyreshuset (??) i malmö..jag kunde inte somna förrän väldigt sent den natten efter att jag läst det...jag kan ju säga att jag aldrig skulle kunna bo kvar om någon gick ut med att en orm var försvunnen där jag bor..

Men men nog om ormar..är det någon av er där ute som är duktig på astronomi?? då kan du få komma med ideér till min vg/mvg uppgift..ska nämnligen komma på en ny uppfinning som kan underlätta i astronomiforskningen, det kan vara en grej som man kanske kan skapa om 100 år, men man ska kunna förklara varför den skulle vara bra med den osv..och naturkunskap är INTE min starka sida..

Men nu ska jag återgå till min läxa, vilket är just natur, men en annan uppgift, hoppas ju att jag klarar den själv i alla fall (a)

Men ni får ha en toppen torsdag kväll, även om det blåser väldigt mycket ute..Det är klass 2 varning på storm i skåne idag, men vi får väl hoppas att det inte blir mycket mer än vad det är nu :)

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: