Fredag!

Jaha då var det exakt en vecka sedan mitt förra inlägg, har inte funnits så mycket att säga de andra dagarna. I lördags så jobbade jag, sedan kom viktor och hälsade på, och därefter blev det hem till viktor + resterande fam. Landgren för påskmiddag och studentprat, det var trevligt :) I söndags så jobbade jag, sen kom Alexander och hämtade mig, vi körde ner igen till hans mamma & Lasse, åt middag, snackade en massa och sedan åkte vi hem, jag kollade tv och Alexander sov. I måndags när vi vaknade så åkte vi och handlade frukost, snackade med Alexanders morfar lite, körde Christian hem till Madeleine och Zackarias, sedan blev det hem för frukost, sen körde älskling mig till tåget, så åkte jag hem, vaxade färdigt bilen och sedan gjorde jag nog inte mycket mer :)

I tisdags var det skolan igen, och jag började ju såklart redan kl 8 -.- och jag slutade såklart inte förran kl 15:30, men jag hade tur och kom med arildsbussen för den var sen! Sen när jag kom hem så hämtade jag bilnycklarna och körde en runda med min bil :) men jag fick hem om en runda för middag, sedan tog ajg och mamma min bil till bjuv så mormor fick se den, och sen körde vi förbi farfar på vägen hem :)

I onsdags och igår så var det praktik, rätt kul, men hade inte så mycket att göra, det tråkiga är att den roligaste på den avdelningen jag är på ska gå på pappaledighet på måndag, så får se hur det blir sen, men det ska väl fixa sig, har ju bara 8 ggr kvar :)

Idag så är det skola, jag har varit här sen kl 8, och börjar 8:45 ^^ fick köra mamma till höganäs för att hämta bilen som var på service igår så :) Efter skolan blir det att köra ner till min älskade pojkvän! Som jag älskar så grymt mycket att ingen kan förstå! <3 Puss på dig älskling!

Men nu dör min dator! Ha de bra!

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: