Fredag eftermiddag och solen skiner

Så solen ville titta fram idag ändå, ja det har den ju gjort ett tag redan, men ändå..

Innan var jag ute med pappa och bytade hjul på volvon, kan säga att när vi hade det sista däcket kvar, då var det alltså ett däck kvar, men inga krafter för att hissa upp och ner bilen, men det blev bytt tillslut ändå..Fatta team work vi hade...Sen gick vi in, Joel fixade fika, så kom mamma också hem från jobbet, så vi alla fyra satt och fika och pratade en massa..

Joel hade haft utvecklingssamtal idag i skolan, fast han fick göra prov så pappa fick gå själv, och jag är så grymt stolt över honom, men jag har lite svårt att förstå mig på vissa av hans lärare när det gäller omdöme..

I alla fall så åkte mamma och pappa iväg och kollade blommor, de kom precis hem så ska kolla om de köpte några :)

Men nu ska jag gå ner på mitt rum och kolla lite one tree hill, och sen får jag se om de vill ha hjälp med maten, ska se om jag ska köra in till höganäs och hämta ut en klänning som ska ha kommit, eller jag ska inte säga att det är en klänning för då blir jag kanske besviken..men jag kan säga att jag har beställt en klänning, men sen får vi ju se vad jag får, med tanke på de andra gångerna...

Men ha en fortsatt trevlig och solig fredag, så hörs vi en annan dag!

// Frida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: