böcker böcker böcker

Sitter i boklådan och har gjort sedan kl 11:30, öppnade lite tidigare idag, hade lite att fixa här så :) Sen tänkte jag ändå stänga lite tidigare idag så, ska ju ner till Alexander efteråt och sova där :)

I alla fall så satt jag och störde mig på mig själv innan.. igår glömde jag ta med socker att ha i teet, så fick dricka utan och det gick ju bra, men det är ju lite godare med..I alla fall så diskuterade jag det med mamma och pappa innan idag, och jag sa att jag skulle inte glömma det idag, men närjag väl satt här och skulle dricka lite te, tror ni inte då att jag har glömt sockret igen?? JO klart jag har!! Sååå störigt...men men jag får trycka i mig några extra kakor istället :) Jag bakade liksom hallongrottor igår så :) Mycket gott :)

Jag har suttit och filar lite på min powerpoint presentation till naturen & arbetsmiljön idag, har även gjort en skiss på en student inbjudan, blev rätt häftig faktiskt ^^ ska visa mamma den sen :)

Men nu kom det kunder in i butiken, så jag får återgå till mitt igen :)

ha det bra!
// Frida <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: