Bilägare då ja!

Jaha igår blev det lite stressigt när Joel skulle till tåget men han kom med! Joel, Alexander och Christian åkte och handlade och sedan pillade de med datorerna typ hela dagen, kul! Så nu har Joel en dator, den ska bara hem :) Sedan på kvällen så syndade dom med Mc Donalds ;) hahaha!

Jag själv jobbade till kl 18, kom hem och åt middag med mamma och pappa, sedan gick jag ner på mitt rum och gjorde vid lite papper och annat, sedan blev det sängen :)

Idag vaknade jag runt kl 8:45, smsade lite med Linn, sedan kollade jag blocket i telefonen, hittade en bil, sprang upp till mamma och pappa, de kollade på den, pappa ringde lite yrvaken till säljaren, 20 minuter senare är vi påväg och ska kolla på den, 50 minuter efter det så har jag köpt en bil. En Volvo S40, årsmodell 2000!

Titta så fin den är! Min pärla!
När jag kommer hem från jobbet så har förhoppningsvis Alexander tvättat den, så då blir det städning och vaxning och lite annat smått och (gott) ^^ haha

Nu sitter jag ju i boklådan, det är super fint väder och jag är jätteglad idag :) Men nu ska jag återgå till mitt!
Hoppas alla får en toppenbra dag, och Glad Påsk :)

// Frida <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Stammis?

Mejladress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:

Kommentar: